Geelse Huisvesting wil een kwalitatief aanbod realiseren van betaalbare huur woongelegenheden in een leefbare woonomgeving. Zij staat voor kwaliteitsvolle dienstverlening waarbij alle klanten kunnen rekenen op een correcte en klantvriendelijke benadering.

Geelse Huisvesting
"de Ooievaarsnest" Kameinestraat 3
2440 Geel
tel 014 58 01 55
fax 014 58 11 18
Contacteer ons

Openingsuren

Opzeg (2/3)

3. Wat moet ik doen indien nieuwe huurders bepaalde zaken willen overnemen?

Als Geelse Huisvesting al een nieuwe huurder heeft gevonden voor de woning die u zal verlaten, kan u aan deze persoon vragen of hij/zij een aantal zaken wil overnemen.

Bijvoorbeeld: gordijnen, meubels, behangpapier,...
Dit heeft een aantal voordelen:

  • u hoeft deze zaken niet meer op te ruimen
  • de nieuwe huurder hoeft deze zaken niet opnieuw te kopen in de winkel

U moet samen de dingen die overgenomen worden op papier zetten en het document beiden ondertekenen.
Een overnameformulier vindt u in rubriek van uw Gele Kaft of u kan op deze link klikken.

BELANGRIJK: als u iets heeft overgenomen dat niet aangevraagd en niet goedgekeurd werd door Geelse Huisvesting, mogen wij dit te allen tijde afbreken of weghalen op uw kosten.

 

4. Wanneer krijg ik mijn huurwaarborg terug?

Als de woning in goede staat is bij het verlaten van de woning en u heeft geen huurachterstal, krijgt u de volledige waarborg terug.

In volgende situaties kan (een deel van) de waarborg ingehouden worden:

  • Schade aan de woning
  • Huurachterstal
  • Niet teruggeven van alle sleutels
  • Niet alle vuilnis of afval is weggedaan
  • ...

U krijgt de huurwaarborg ongeveer één maand na het afgeven van de sleutels terug.

 

Lees verder (3/3)

© 2010 Alle rechten voorbehouden - Geelse Huisvesting Site by Go4it Media Group